Yes!!

god morgon, nu e det en ny dag, gårdagen bestod av kaffe kaffe och kaffe, kalasande hela dagen, trevligt e det men man blir lite trött när dagen når sitt slut,

Rasmus hade en jätte bra dag, många fin pressenter fick han. Ska väl ta och börja planera han kalas för kompisarna me.

Ja jag vägde mig i dag, och nu har jag gått ner 26,5 kg!! YES!  det e så underbart, och nu börjar man tilloch med se det själv, jag har haft svårt att se det själv, alla säger att man har gått ner massor och vågen visar det, men på nått vis så har man väl hjärn spöken som inte riktigt vill att man ska se själv.

Ska ner till vårdcentralen i dag och lämna blodprover, kolla att jag mår bra helt enkelt, vilket jag gör, men man måste lämna prover lite då och då, jag gillar verkligen inte att göra det, det e jätte svårt att hitta kärl på mig så dom brukar få sticka så många ggr.


Nu önskar jag er alla en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej! Ville bara kika in och önska dig en trevlig valborgskväll!

Ha det bäst, Kram

2010-04-30 @ 09:42:01
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: MissyElliot

Wow, vilket jobb du gör. Det måste ju synas ordentligt nu. Och kännas för dig också...

:-)

2010-05-18 @ 12:09:25
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0