Doppler

jag tävlar om detta underbart fina pris hos Sophie

Lite fakta om dopplern:

”Denna BabyWatcher, som med fackspråk kallas fetal doppler, är godkänd för hemmabruk. Motsvarande apparatur användes idag av barnmorskor och läkare.

Med hjälp av ultraljud kan du nu själv från omkring vecka 12 av graviditeten höra barnets hjärtljud samtidigt som barnets antal hjärtslag per minut visas på BabyWatcherns display.

MAS Baby-Watcher är en ny, modern ultraljudsapparat som gör det möjligt att lyssna till ditt barns hjärtslag långt innan barnet kommer till världen.

Baby-Watcher ger hela familjen, och inte endast dig som blivande mor, fantastiska upplevelser. På detta sätt kan även den blivande fadern höra sitt barn och syskon kan tidigt förberedas på den ny familjemedlemmen.

Produkten är säker att använda, CE-märkning och en utförlig svensk bruksanvisning medföljer



åhhhh vad jag skulle vilja ha en sån !!!!!!
hoppas jag har lyckan med mig och kan vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0