sjukstuga

Ja här hemma e det lite av sjukstuga nu, inte så allvarligt, men Ida kom hem fr skolan tidigare i går och va jätte hängig, ont i halsen och förkyld, hon har haft så mycket slem i halsen så hon kräktes två ggr i går.
Mio har även han blitt förkyld, och jag börjar känna mig förkyld me.. usch hoppas det går över snabbt.

Igår hade jag och småttingarna en heldag ute, det va så fint väder hela dagen, så vi gjorde bara paus för att gå in och äta i stort sett, riktigt mysig va det.
Va så trött på kvällen sen så jag gick och la mig kl 21.00!! men jag behövde nog det.

Henrik, Rasmus och Alva har åkt in till stan nu och handlar lite, och så ska han hämta ut nå bildelar till cryslern som ska fixas i dag, ska bli skönt att kunna ha bil igen, den har väl stått en vecka nu ;)

här kommer lite bilder från igår..


 

 

 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ser härligt ut! :) Har jag förstått det rätt om ni bor någonstans mot Länna, Knutby? Vi ska ut och plocka lite svamp, hoppas på bra resultat mer i skogarna mot Vattholma :) Ha en toppendag!

2010-08-28 @ 12:32:21
URL: http://www.jeli81.wordpress.com
Postat av: Mamma till tio

nej det är inga roliga tider som väntar nu med alla förkylningar som knackar på hela tiden....Krya på er !!

2010-08-29 @ 12:47:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1
Postat av: marina

vilka fina bilder på er!!och vilken tuff liten jacka!

2010-08-30 @ 11:23:17
URL: http://mammassessor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0