det var det

Ja då va julen över.. men den va underbar, lite trist att det tar slut så snabbt bara =(

Vi firade julafton här hemma med min mamma pappa, och brorsan, sen senare på kvällen kom syrran och Tobbe och lilla Tim <3
Massa god mat och massa fina klappar, barnen va helt överlyckliga över allt dom fick, Emil va så söt senare på kvällen, han kom till mig och Henrik och frågade om inte vi önskade oss nått speciellt, han tyckte att dom fick så mååånga paket och inte vi, men då sa jag att  det enda vi önskar oss är att ni ska må bra, va nöjda och lyckliga!

Då fick vi till svar att  -Ja vi e verkligen allt det!!!

Då e man nöjd som förälder =)

I går tog vi det lugnt, åkte till Micke och Lindah för en fika, men blev bjudna på mat me =)
Och I dag så ska jag i väg och jobba, 15-21
Henrik e på väg till barnakuten med Mio, han hade skyhög feber i natt och hade feberkramper och verkar ha ont i örat, så han Alva och Mio e på väg in dit nu, och de stora barnen e med Micke och kusinerna och åker skridskor, sen följer dom med dom hem och sover över där, tur att dom finns säger jag bara <3


Ne nu ska jag gå ut och starta bilen och sen dra mig mot jobbe

Har ni haft en bra jul?





Kommentarer
Postat av: Rockkärringen

Åhh vad bra att ni har haft en underbar Jul gumman :)

Vår har varit kanon :)

Kram

2010-12-26 @ 16:56:31
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Russin

hej gumman..



låter som nui haft en toppen jul..:) visst är det underbart när ungarna är glada och mår bra, det bästa.. :)



hoppas det går bra för mio killen..



kramkram

2010-12-26 @ 19:09:55
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Anne

Morrn! Det låter som en skön jul! Vad tråkigt att lillen är sjuk :(

Samma läge här hos oss, Maja har hög feber och förra natten skrek hon konstant av öronvärk, lilla stackaren.

Hoppas att Mio mår bättre nu, KRAM

2010-12-27 @ 06:53:22
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0