Jule stök

Hoj hoj va jag har fejjat och donat i dag, heeelt slut e jag nu och nu ska jag åka till jobbet!!? hur ska det gå?

Klev upp 07.00 och började redan då att städa och ha mig, i går gjorde jag Christmas Cupcakes och barnen gjorde chockladbollar, så i morse så gjorde jag glasyren till cupcakesen, dom blev jätte bra!
Har även hunnit med att tvätta mängder ( dock syns det inte i korgen ) och rivit av tyget på sofforna, så älsklingen får sätta dit det beiga i kväll.
I morgon lär jag fortsätta med lite julbak, och ev en sväng till thuns blir det nog. =)

nä nu måste jag göra ordning barnen så vi kan åka och möta Henrik

puss


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mums vad gott det såg ut :) Själv har jag roat mig med att baka bountys-godisar idag! Synd att man inte får smaka bara :D



Jag tänkte höra med dig som vet :D Har du lite tips på vad man ska hemma efter operationen? Jag får ju äta på en gång efter. Känner mig lite nollställd.. Kram

2010-12-21 @ 15:33:45
URL: http://www.jeli81.wordpress.com
Postat av: marina

ser jättesmarrigt ut!!

2010-12-22 @ 17:38:18
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0