så olika det kan va

Tack alla som gillade min nya frilla!!! <3
Det kommer ta tid att vänja sig bara, men det känns bra!

I kväll blir det jobb på schemat, jag jobbar tre kvällar och en dag nu i sträck.
Har förberett pannkaks smet nu på morgonen så tänkte jag steka på dom innan jag åker, så då behöver Henrik bara värma på dom, så får dom lite mer tid över för läxor och annat.

Gu va den här graviditeten skilljer sig från dom andra, både på gott och ont, den här gången har jag ju mått jätte dåligt i början, men nu e det ok, och den här graviditeten har jag inte ens nu i vecka 20 gått upp ett enda gram!! Vid de tidigare grav så har jag typ gått upp 10 kg minst vid denna vecka och under en hel grav har jag nog lyckats med 25 kg typ!   Så jag e rätt nöjd med att jag står still i vikt, och bebis verkar ju må bra, sparkar och lever om i magen.

Men allt detta har nog med operationen att göra, nu e jag medveten om vad jag äter och äter RÄTT, sen kan jag ju inte äta som förr så det e ju inte så konstigt.

Idag har dagen börjat med en halv tallrik gröt, och nu till mellanmål blidde det kaffe och frukt.
Alva och Mio e oxå med på ett hörn och äter frukt, dom älskar det, så det går åt MYCKET  frukt här hemma kan jag meddela, även de stora barnen e väldigt duktiga på att äta frukt.

Jaha ne ska jag ta och börja plocka och städa lite här hemma kanske, medans barnen ser på bompa en stund!

ha en fin dag

 Här gravid med Mio 09

 Och här gravid med bebis beräknad 21/4-11

lite skillnad på ansiktet va?




Kommentarer
Postat av: Rockkärringen

Vad modig du är och vad fräckt det blev. Riktigt snyggt :)



Jag ser det som en motivation till att orka fortsätta att kämpa, nu måste jag dessutom bevisa för er att det verkligen går neråt.

Sen så vill man ju gärna ha pepp och uppmuntran.

Än så länge så har jag inte fått några dumma och elaka kommentarer så det är jag glad för...



Men jag står för den jag är och gillar man inte mig så får dom dra helt enkelt...



Hur är det med dig annars snäckan?

kram <3

2010-12-02 @ 13:09:49
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: marina

Vad fin du är i håret,jättefint!

2010-12-02 @ 17:12:55
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Rockkärringen

Jag älskar med att gå på ikea, man kan fynda en massa. Just nu så öetar vi tavlor men hittade inga som tilltalade oss.



Hihi du får veta imorgon eftermiddag :)

Är så jäkla glad så att det finns inte :)

Kram

2010-12-02 @ 20:52:13
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0