agrafferna borta

jaaa så skönt, i dag va jag till distriktan och tog bort agrafferna, fruktansvärt skönt kan jag tala om.
det känndes knapp när han drog ur dom heller så det va ju skönt, jag trodde det skulle göra jätte ont.

I dag bröt jag flyt måltiderna lite, ska ju gå på flytande kost i en vecka till, men jag tjyv startade lite i dag med mosad kost, jag åt en barnmats burk till lunch, spaggethi med köttbullar i tomatsås, och det va jätte smarrig, gu så jag njöt, jag fick inte i mig hela ens, hihi, men ohhh så gott det va.


Nu e flickorna badade och Mio ska oxå bada snart, killarna e hos kompisar, Henrik ska strax i väg och hämta dom, jag tänkte ta mig en varm dusch först, kl 20.00 e det BIG MEDICINE på tv 4 plus, och 21.00 ska vi se på kniven mot strupen, tycker att han Alexander som leder programmet e så jäkla skön, och han e ju rätt fin att titta på me, hihi

Ha en härlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0