mat/ välling

härlig att det e fredag igen!!
Va till kyrkis i morse med småttingarna och sen hem och städade lite medan båda två sov.

Vi håller på med lite hård körning med Alva just nu, hon äter så dåligt jämt, och det resulterar i att man tar till vällingen, och det vet hon ju, men nu har hon börjat dricka välling på natten och inatt ville hon ha 2 ggr, och det känns inte allt för kul.
Så i dag började hård körningen, ingen välling under dagen, så tillslut så vill hon nog ha mat när hon blir hungrig ordentligt, det har gått ganska bra i dag, i morse så slickade hon typ bara av smöret på mackan sen ville hon inte ha mer, sen på kyrkis så samma sak där, fast hon smakade lite varma koppen av mig, hemma sen till lunch vägrade hon äta, så hon somnade utan, när hon vaknade så sa hon  Mamma mat!
Då fick jag i henne en halv portion och nu käkar hon faktist youghurt till mellis.
Hoppas att det funkar nu och att hon sen sover ordentligt me.

Igår kom det hem ett paket som jag beställt för ett tag sen, hade faktist glömt bort det, men det va en jätte snygg huvtröja till Emil och en klänning till Alva



Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga kläder!



Ja det är lite klurit det där med mat, men vad skönt när man kommer på lite trix för att komma på rätt spår. Jag var rädd att Lilleman skulle bara vilja ha välling efter att ha varit magsjuk. Det var det enda han tog ibland och då gav jag honom det för jag ville ju att han skulle få i sig näring. Men det löste sig. När han väl blev frisk så åt han som en häst igen med vanlig mat hahaha.

2010-02-12 @ 21:20:21
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej tjejen hoppas att ni mår bra, önskar er en fin helg. Kramar

2010-02-12 @ 21:33:36
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Linda, Stolt Mamma till två Busfrön

Tack gumman <3

Åhh vart har du klickat hem den tröjan?

2010-02-13 @ 09:02:22
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0