proppis

sitter här och e just nu proppmätt, har nyss ätit mellanmål, det blev en hemmagjord smootie av bana, äpple och lättmjölk och så hade jag i lite kanel, mmmmm mumma blev det.

I dag har vi inte gjort mycket, vi va ut och gick en sväng och sen stannade vi vid skolan och väntade in stora barnen och två kompisar som skulle med oss hem och leka. Innan vi gick hem från skolan så lekte barnen med Alva i snö högarna, guu så kul hon hade, alla barn på skolan bara flockas kring henne när vi kommer dit, alla vill busa med henne, och Alva bara njuter hehe.

När vi kom hem så fick barnen varm chocklad och bullar och nu leker dom för fullt.

Längtar tills på torsdag , då ska arafferna tas bort från magen, dom kliar rejält nu
   fem st titthål har jag som e i hop "häftade"
snyggt va???

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch det där ser ut att göra ont ! :( Hoppas det är bra med dej .



ja visst är det spännande , kag hoppas bara jag hittar livhistorier att dela med mig av !:)



kramar i massor gumman !

2010-02-02 @ 17:10:59
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hua vad det såg ut! Men vad skönt att det fungerar och att du mår bra. :) Hoppas att du har en mysig kväll. Kramar Cissi

2010-02-02 @ 20:04:52
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hittatde din blog genom Cissi här ovan.

Såg att du gjort en GBP roligt.

Gick igenom samma sak dec 08 så lite mer än ett år sedan o allt har gått super bra inge kan tro nu att jag hade 40kg övervikt.



Lycka till =)

2010-02-04 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0