Romantic

I dag har jag Ida och en kompis till henne varit på Thuns, Hennes kompis sov över här i natt och sen ville dom med mig på lite shopping.
Och mina otroligt underbara vänner Morgan och Sussie tog småttingarna så jag kunde gå och kika lite i lugn och ro, VÄLDIGT uppskattat, det e inte ofta man e "småbarns " ledig, har inte heller så mycket behov av det, men i bland e det otroligt skönt att få avlastning.

I allafall så köpte jag två par väggljusstakar i lite romantic stil och en mellan stor ljuslyckta som ska få sin plats snart, måste stuva om lite bara, dom hade fått in massa fint i  inrednings väg och mycket i romantic stil, jag bara älskar det, sen blev det ett par jätte mysiga varma sockor till mina kalla fossingar, och självklart lite smått och gott till barnen, tjejerna fick ett varsitt sett med ögonskugga =)

Ska hem till Charlotte i kväll på middag och hämta Emil som sov kvar där i natt, möter upp hjärtat efter han slutat. Nu ska jag snart gå över till Söta Sussie och ta en kopp kaffe och hämta mina små änglar.

Ja just ja, på väg hem från shoppingen så fick jag ett sms av Henrik, där det stod LOVE YOU
tänk vad ett sånt sms kan göra ens hela dag så fin!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Vad mysigt det lät =)



Skönt att få gå lite själv ibland med, man måste uppskatta dem stunderna med.



Kram

2010-02-25 @ 15:24:35
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: caroline

Förresten glömde :)



Du skulle inte vilja hjälpa mig å få ordning på min blogg?

Typ design eller nått sånt ;) Jag är så sjukt dålig på att fixa de, försöker få in en länk på sidan om att följa min blogg men det verkar ju inte fungera.

Kram

2010-02-25 @ 15:45:53
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Jennie

underbart ! :P



kul att tjejerna fick lite smink :) hihi

2010-02-25 @ 16:04:30
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: sussie

Dom små trollen är ju så söta, Alva är så himmla rolig så mysigt att ha lilla babbel majan här mina är ju ute eller sitter vid datorn. Med henne händer det lite det är bara säga till om du behöver mera tid det är ju så skönt att gå och handla själv, dom har det ju bättre att vara hemma...kram

2010-02-26 @ 00:42:29
URL: http://susanne-karlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0