snökaos

Halloj, nu e vi uppe hos svärfar och Lissbeth i Trönö, det va ett jäkla väder när vi åkte, och är fortfarande, snön bara yr överrallt, men sakta och säkert tog vi oss hit.

Jätte mysigt har vi iallafall och blir ompysslade av svärföräldrarna, vi får se va det e för väder i morgon om vi kan ta oss hem då, annars får Henrik va ledig på måndag så åker vi när det lugnat ner sig, men vi får se, vill gärna hem i morgon, jag och barnen ska till syrran i öregrund på måndag, men vi får se.

Nej nu ska jag gå och dricka kaffe, puss och kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stumpan , det har varit lite knas i helgen , men ska sätta mig ikväll med din header .



Konstigt att det kunde bli så att han slutat bajsa varje dag . Jag har hört att endel bebisar inte alls bajsar ofta ..



Han verkar ha ont i magen så idag har jag gjort en liten "välling-blandning" med katrinplommonpuré i , så det borde sätta lite fart på magen tycker jag . Jag vill ju inte att han ska ha ont .



Massor av kramar och förlåt att jag varit OFF i helgen . Hoppas ni haft en fin helg

2010-02-21 @ 16:14:46
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Anne

Åh denna snö!!!

Hoppas att ni slapp fastna i en snödriva i alla fall!

Ha en skön och mysig kväll, Kram

2010-02-21 @ 18:32:21
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0