rutiner igen

burr va kallt det e ute, har varit ute en stund med barnen på skridskobanan, sen blev det en sväng till affären. Emil har sin tjej här hemma i dag, så söta. Rasmus och Ida e med kompisar och leker, Mio och Alva sover en stund nu.
Henrik började jobba i dag igen, tråkigt, man blir lätt van vid att ha lite mer hjälp hemma, men samtidigt e det skönt att komma in i rutinerna igen.

Har gjort färdigt min tattuering oxå på armen, det fattades ju ett M som i Mio, men nu e det klart, kan lägga ut en bild i kväll.

Nu ska jag ta och planera lite middag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..

rutiner är nice tycker jag..:) även om jag förstår att du saknar din man hemma..;)



kramkram

2010-01-04 @ 17:12:31
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0