skolstart

Ni få ursäkta mig att jag e så dålig på att blogga  just nu, men har mycket att göra och sen e det lite kämpigt just nu med allt, dieten e tuff, jag e hungrig hela tiden, men jag ska kämpa på, snart e det operation så det e bara att hålla ut, Henrik stackarn här hemma han törs knappt äta framför mig, för han vill inte att jag ska bli frestad, SÖTNOSEN MIN!

I söndags så fick vi hastigt barnvakt av underbara grannarna Sussie och Morgan, så vi drog in till stan och käkade på kina, som en " sista stor måltid " för mig, det va jätte mysigt och gott!

Det gick jätte bra med barnen me, Alva trivs med dom, hon säger Gorgan och Schussi, hihi

I dag har skolan börjat för barnen me, riktigt skönt faktist att få komma in i vardagen igen.


Ne nu väntar en mugg kaffe och mys med barnen

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kan tänka mig att det är jobbigt att gå hungrig, speciellt som man samtidigt har flera barn att ta hand om. Går inte att bara lägga sig på soffan precis... Hoppas att du har en bra tisdag. Kramar Cissi

2010-01-12 @ 12:10:37
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch förstår det är jobbigt men håll ut, gulligt av din man endå att inte äta framför dig, min gubbe e så osmidig:) Jag kan liksom säga till honom att jag ska köra det här och det här nu, sen tar han fram chipsskålen och sätter sig bredvid mig, tack för den liksom!

Du kommer fixa det här galant, Kramkram

2010-01-12 @ 12:28:46
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

skickar lite styrkekramar

2010-01-12 @ 14:27:03
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Linda, precis som jag är...

Åhh vad mysigt med kina mat :)

Kämpa på gumman du är bäst!!!



Roxie får nu Nan 2 efter att vi har testat semper osv.

Ja hon älskar det så det är väl bara till att fortsätta i sakta mak :)



Tack så mycket =)

2010-01-12 @ 14:54:41
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jennie

åh , fy va hemskt & gå hungrig hela tiden . förstår att du gör det på de där drinkarna , de mättar väl ingenting !:( Det skulle jag aldrig klara !

Du är stark och jag beundrar verkligen det . Håll ut , det är snart den 25:e ..



Massor av styrkekramar!

2010-01-12 @ 16:07:29
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Anne

Åh jag tycker att du är jätteduktig! Det är som tuffast innan kroppen ställt om sig, detta fixar du!

Ha en skön dag! Kram

2010-01-12 @ 18:11:46
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: JennyUppsala

Hej!

Jag hittade ditt namn på viktdropp.se. Jag gick in och blev medlem idag och vill gärna hitta någon som bor i närheten av mig. Jag hoppas att det är okej att jag skriver till dig!?



Jag ska opereras den 29e på Akademiska i Uppsala och håller precis som du på med fastan. Skillnaden är att jag ska fasta i 4 veckor, inte bara 2... =o)



Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två barn. Du får gärna kontakta mig, jag heter JennyUppsala på viktdropp.se



Ha det så bra! Och kämpa på nu...det är nära!

/ Jenny

2010-01-12 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0