massa roligt på g

härligt väder i dag. ... lite mellan väder att andas i.
Har i dag varit till jobbet och träffat chefen och gjort upp mina planer för jobb, jag ska börja jobba i början av november, fast jag går ner till halvtid, så slipper vi sätta in Mio på dagis så tidigt, jag tänkte att han ska få va hemma till han e ett och ett halvt år  åtminstonde, men vi får se vad som händer och sker =)
Känns i allafall jätte roligt att jag ska börja jobba lite igen, det va ju ett tag sen, har gått hemma sen jag va gravid i vecka 20 med Alva.

I går kom barnens kusin Fabian hit, han blir kvar till i morgon, mysigt att rå om han lite me, Henrik drar tll grönan med grabbarna i morgon, gissa om dom längtar, sen till hösten så åker farmor med tjej gänget dit, hon gör så varje år, tar alla kusinerna i omgångar, och i morgon e det grabbarna, så Henrik följer med som hjälp, det e ju några barn att hålla koll på ;)

Danne va här i dag och meckade lite med vår bil, men dom kom fram till att det behövdes nya bromsbelägg, så det e bara att beställa ett par sånna då, sen va syrran hit en sväng innan hon åkte och jobbade, hon har fått en riktigt rund och go mage nu, åhhh vad jag längtar tills lilla prinsen tittar ut. <3

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Skönt att få börja jobba halvtid=)

Ha en underbar vecka.

Kram

2010-07-06 @ 17:15:04
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Åhh jag skulle vilja vara hemma tills det att Roxie är 1 och ett halvt. Hade varit så mysigt.



Åhh tack gumman, dina ord värmer så kolosalt mycket <3

2010-07-06 @ 20:25:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Tack så mycket gumman, jag kämpar på :)

2010-07-07 @ 08:20:57
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0