rapport =)

heeeej, jo jag lever =)
vi e kvar i trönö, hos svärfar och extra svärmor, Henrik, svärfar och pojkarna åkte tidigt i går på sin fiske resa, Lindah och Micke + barnen kom hit i går kväll, vi hade en mysig kväll och drack vin, och pratade ända fram till 03 på natten, så man e lite seg i dag.
Micke och Elias åkte efter de andra i dag.

I dag har vi bara softat, i morgon ska vi ner till söderhamn och shoppa lite tänkte vi! KUL KUL =)
har ännu inte bestämt om jag och barnen åker hem tidigare eller om vi väntar på Henrik och barnen som kommer på lördag, vi får se, jag e ju lite hemma kär jag ;)

ne nu ska jag ta och hjälpa till med middagen här, vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt att ni har det bra!



Kramis Veronica

2010-07-21 @ 19:14:11
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0