soft dag

ja då va  man ensamn med tre barn hemma, Henrik åkte me de andra tidigt, till grönan, dom kommer ha jätte roligt, och här hemma ska vi bara mysa, Hanna ( barnens kusin) kommer hit i dag så dom lär ju leka för fullt, sen ska vi väl bara softa, bada poolen kanske=)

Läääängtar tills fredag, då kommer vi va barnfria! vi tänkte gå till parken tillsammans, och innan så blir det umgås med massa vänner här hemma.

Ne nu ska jag sätta på kaffe, Sussie e på väg över på en kopp

ha en bra dag




och....    glöm inte att ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Åhh vad mysigt det låter med parken.

Hoppas att du har haft en underbar dag.

2010-07-07 @ 17:36:58
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Tack så mycket <3



Jo du skaffar dig en underblogg till denna bloggen, går in till inställningar direkt innan du gör något annat och sätter lösenord på den.



Sen när du har skrivit ett inlägg i den hemliga bloggen så kan du göra en bild eller skriva en text i din vanliga blogg och länka den till din hemliga. Då blir det att den som får läsa måste skriva in lösenord för att komma in på den bloggen.



Precis så har jag gjort med min bröllopsblogg och privata dagbok...



Hoppas att jag va till någon hjälp.

Kram

2010-07-08 @ 07:16:40
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0