underbara semester

ja va skönt det e med gubben hemma!

I dag va vi in till stan och henriks jobb och lämnade firma bilen, så att de andra kan använda den när Henrik e borta. Passade på att åka till Toys r us me så Ida fick handla för sina födelse dags pengar, sen blev det barnenshus, och sen citygross me och handlade mat, sen hem och barnen flög i poolen. Helt sjukt varmt e det ute, man blir så slö, jag gick tilloch med och vilade efter maten i dag, hur skönt som helst, nu försöker jag komma i gång lite med en stoooor mugg kaffe, sen kanske man ska ta sig ett semester firar glas vin ;)

tänkte bjussa på lite bilder me

 trött Mio när vi va på Nickis
 Ida i sin snövit dress och peruk som hon fick av oss när hon fyllde år
Alva ville prova idas High school musical dress , aningen stor =)
 gosiga Isac, min systers minsting
 Vårt busigaste bus troll

Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥

Tack tack! :)

Kram

2010-07-04 @ 20:56:31
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vad underbart med semester, hoppas att ni har det toppen. Kram

2010-07-04 @ 21:29:38
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Den kommer att bli perfekt för mig i alla fall.

Måste ju säga att bliderna är helt underbara :)

2010-07-05 @ 09:03:46
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0