en dag på sjukan och leklust

en dag i stan.....
mamma ringde i morse och sa att mormor låg inne på sjukan, hon hade blivit dålig, vimsig och allmänt väldigt annorlunda mot vad hon brukar vara, så hon blev kvar där för att få ta lite prover osv... hon var väldigt uttorkad bla...  men alla andra prover såg bra ut men att hon antagligen fått en "tia" som nu var över, jag, syrran och mamma åkte in och hälsade på i dag och hon va i stort sett sig lik tycker jag, så vi får hoppas att det fortsätter så.

Efter sjukan så åkte vi till leklust och hanlade lite pressenter till Alva, hon fyller 2 år på fredag! så i morgon ska jag försöka hinna med att baka lite och sen kl 15.00 ska jag jobba, eller i allafall gå intro igen, ska bli kul!

Vikt uppdatering: har nu gått ner 31 kg sedan 25 januari, det e obeskrivligt skönt, jag måste tilloch med köpa nya trosor för dom rammlar av när  jag går, hihii ( vilket någon här hemma tycker e helt ok!   )
men jag föredrar trosor som sitter uppe =)
Men det sitter kvar i skallen att man e stor, för när man går i butiker och kollar på kläder så går man fortfarande och kollar på de större storlekarna, och det häder att jag provar samma stl som jag hade förr och drunknar i det, så hjärnan e inte riktigt me ännu, men det kommer väl

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åååh , du är så himla duktig , det är inte klokt !

Du ska unna dig massor av fina underkläder för att du är så duktig , jag hade velat ge dig hela klädbutiken ! ;)

2010-06-01 @ 22:54:26
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: Anne

Fantastiskt! Det måste vara så skönt med att minska i vikt. Du är så duktig. Ha en skön dag, Kram

2010-06-02 @ 09:42:56
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vad skönt att din mormor verkar vara sin gamla jag igen :) Har tänkt mycket på er.



Jodå hon vet, ingen tror på detta mer hon själv så jag hoppas att med att hon kommer till insikt.

Kram

2010-06-02 @ 11:59:19
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0