helgen

jahapp då var det måndag igen, tycker veckorna bara flyger i väg.
Helgen har varit rolig, lördag så kom familjen K och familjen e hit och grillade, sen senare på kvällen så tog jag och Thessan bussen in till stan och tog en liten pubrunda, det var  ju verkligen inte i går man gjorde nått sånt, men det va trevligt som tusan, och söndagen spenderades mest i soffan, hihihi.

I dag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, skulle behöva åka till sopunkten och byta Idas skor, men vi får se hur vi gör.

tycker i allafall att ni ska ha  underbar dag,

see u

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Ja detta ska bli skoj och se hur det framskrider. Fick ett bryskt uppvaknande idag och nu är jag mer taggad än någonsin.

Vad skoj att du fick komma ut lite, det behövs alltid :)



Måste fråga en sak, får du lov att äta kött nu efter operationen? Har hört att man inte får det.

Kramiz

2010-06-14 @ 12:29:30
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Okej då vet jag det :)

Usch du anar inte hur ledsen jag är egentligen. Fick reda på att mitt hjärta inte mår bra och att jag har alldeles för högt blodtryck. Känns som att jag är körd redan..

2010-06-14 @ 13:12:32
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja visst är det fruktansvärt , nej vem hade kunnat lägga band på sig när hon beter så illa som hon gjorde . Usch !!!!



Kul att ni haft en bra helg :) Pubrundor kan vara välbehövligt ibland . :)

2010-06-15 @ 08:26:34
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0