det flyyyter

ja fasen va denna dag har flytit på bra, förresten så tycker jag livet flyter på bra det me!!! HÄRLIGT!
Morgonen började med en fika date med Petra och lilla Tilda, jag fick en väldigt fin komplimang utav P i dag,, tänk va glad man blir för ett par fina snälla ord, det borde vi alla bli bättre på!

Va in till kvantum i dag och stor handlade, och sen träffade jag syrran me. Jag hade bara Mio med mig så det gick riktigt smidigt, Alva va hemma hos Morgan   TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN VÄNNEN!!

Sedan va jag förbi skopunkten och där stod det två par ballerina skor som bara bönade och bad om att få följa med mig hem, hehe så klart jag gjorde det =)








nu på kvällen har barnen varit ute och lekt och Henrik har börjat med staketet, jag har varit inne och plockat och fixat massor, till och med så  att tvätthögen nästan e tom!

Nu ska jag sätta mig ner och mysa med trollungarna som e vakna, de små sover.


Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Visst kan en komplimang lyfta en så oteroligt mycket :)

Ja det är kul med förändringar och nu ligger bilder uppe i bloggen.

Krams

2010-05-27 @ 22:10:09
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja och idag när jag lämnat hemmet för att storhandla , så reser väl den lille skiten sig upp , med stöd förståss . Men självklart gör han det när jag inte är hemma :(

Hoppas allt är bra med er . Fina skor du köpt :)

2010-05-27 @ 22:58:07
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0