det funkar....

Ja äntligen fungerar bloggen, har blivit en blogg fri helg pga uppgraderingar, men nu e jag tillbaka!

Har haft en trevlig helg, i lördags va vi till Micke och lindah med familj och kollade på ESC och i går va det morsdag, blev väck av mina underbara barn och man med sång, pressent och frukost på sängen, UNDERBART!

På dan igår så åkte vi till edsbro och hejjade på Emli när han hade fotbolls match, slutade med förlust, men dom hade roligt i allafall!
Sen vidare till min söta mamma och fira henne.

Henrik va hemma och byggde på lekställningen, den e snart klar, blir jätte fin.

I dag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog att ta med ig kaffe ut i solen och gå ut till lekparken.

ne nu ska jag äta frulle innan det e dags att väcka flocken...ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anne

Nice to have you back ;)

2010-05-31 @ 08:32:05
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Åhh tack så mycket vännen jag hade det super <3

Tack för det du sa om kläderna, är dock lite rädd för att köpa nya kläder nu för tiden. Vet ju inte hur jag ska klä mig längre...

Kramar

2010-05-31 @ 09:33:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0