såååå sugen....

så sugen på att säga till en viss person vad jag tycker om denne.... så sugen på att sätta personen på plats, ta ner denne på jorden... så trött på vissa som vänder kappan efter vinden...
en vacker dag rinner väl bägaren över, och då kan jag nog inte hålla tyst, men tills dess så e jag väl snäll som jag e och försöker bita i hop.

Visst e det lite roligt att det finns folk som vet mer om ens liv än vad man själv gör =)

Så strunt i det nu, va bara tvungen att skriva av mig lite.

Jag och älsklingen min diskuterade massor om framtiden i går, och jag ser verkligen fram emot den, vi kom fram till många roliga planer.

kul kul

Kommentarer
Postat av: attis

Hej vännen. Såna människor är inte värda att ödsla energi på. Det är bara synd att de finns överallt. Härligt med roliga pöaner. Ha en underbar dag.

Kram

2010-05-03 @ 10:04:35
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: cecilia

uch, sånna där människor HATAR jag. Känner så otroligt väl igen mig i det du skriver högst upp i inlägget. Stå på dig gumman, försök att strunta i denna personen! Sånna är inte värda att lägga ner energi på.



Trevligt med prat om Framtiden. Sånt är alltid kul. Man vill å vill å vill. På en gång vill man sätta igång med alla planer man pratar om.

Håller tummarna för er och era planer!



kram

2010-05-03 @ 10:05:13
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men visst är det underligt, jag har också så kallade "vänner" som vet en hel massa om mig som jag själv inte visste och när man påpekar att nä men så är det ju inte så håller den fortfarande fast vid att så är det, sjukt!

Härligt att kunna blicka fram mot en ljus framtid, hoppas ni har en fin dag, Kram

2010-05-03 @ 11:31:25
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vad duktig du är som kan hålla tyst, jag har inte den förmågan ska jag erkänna.



Men visst är det tråkigt när folk håller på så. Trösta dig själv med att ditt liv är bättre än den som snackar och du skicka en aitograf till personen för du måste ju ändå vara hans eller hennes största idol :)

Kram på dig vännen och skit i folk som håller på så.

2010-05-03 @ 12:21:03
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

Jag tycker du säga som tycker till den personen och inte gå och vara tyst. Bättre att tala ut om mad man tycker och tänker man mår mycket bättre själv då!! =)

2010-05-03 @ 12:57:28
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

hihi :)



du är utmanad hos mig snuttan .

2010-05-03 @ 13:33:37
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: MammaFiiia

Ja vissa människor asså. Ibland kan man tro folk inte har annat för sig än att ha koll på allt om en.

Härligt med framtids planer=)



Kram

2010-05-04 @ 16:56:43
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: Nina

Lgg inte ner massa energi på den människan utan läggden på något roligare i stället. Denne person vill bara ta din energi för att få en reaktion de ä det inte värt. lägg den på familjen istället du vet vem du är och de är det viktigaste. Jag vet hur det är att ha folk som vet mer om mej än jag själv (ideoter) dom vet ingenting och är bara avensjuka och vill bara ställa till fel för en de är det inte värt. Noncha den människan och lev ditt liv som du gör.

Önskar dej även en underbar framtid med härliga planer som du å H pratat om, önskar verkligen att dom går i uppfyllelse såklar med. kram kram i massor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0