härlig dag

go kväll
Idag har jag haft en underbar dag...
Henrik va ledig i dag så jag fick en dag på stan SJÄLV (utan barn), träffade bästaste mamma och lillasyster me, vi käkade lunch och sen shoppade vi julklappar! Sen åkte jag direkt till jobbet och jobbade lite, och nu hemma igen , småttingarna sussar och de större barnen har varit på disco så dom e fortfarande vakna =), jag va nyss och hämtade Emil på det sena discot, och så va jag lite tidig så jag smög in och kikade lite, och såg då Emil dansa en riktigt kärleksfull tryckare med sin flickvän, såååå söta att jag nästan började gråta!

Imorgon kommer barnens syssling hit och ska sova över till på söndag, hon och Ida leker så otroligt bra, så det blir skoj!

Nä nu ska jag se vem som åker ut i IDOL

go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0