idioter finns i massor

ojoj nu har jag inte hunnit med att skriva mycket;)
Jag har jobbat hela helgen och när jag har varit hemma så har jag prioriterat att va med familjen nonstop!

Vi va i allafall på en jätte mysig halloween fest hos Micke och Lindah i lördags, barnen hade hur roligt som helst, och dom hade gjort så fint och spökligt där hemma! Sen när vi skulle åka hem så blev Emil Rasmus och Ida kvar där över natten, så dom kunde leka mera.

Under helgen har det även hänt tråkigheter =)
Min lillebror har blivit misshandlad på en resturang i uppsala, Han skulle bara gå och hämta sin mat och så flög en idiot på honom, nu ligger min bror på ackis och ska operera käken under dagen...
fy vilket folk det finns, men tur va att det fanns polis på plats så dom kunde gripa honom direkt!
Håller nu tummarna för att operationen ska gå bra. Älskade bror, tänker på dig! Önskar jag kunde komma och ta över smärtan för dig, lille lille bror!


Här kommer lite  bilder från lördagen

 Micke Lindah och Henrik

 Micke och Sara


Ha en fin dag och kväll, själv ska jag i väg och jobba i kväll
puss



Är med i en tävling igen =)

Hos Manson Dust



Kommentarer
Postat av: malin

Jag hittade din blogg via Victorias blogg. Kul att se att alla har så stor familj numera, mins er när familjen inte var så jättestor, men de är ju länge sedan nu ;)!!



Jag hoppas verkligen att Nicklas mår bättre snart, Och att operationen går bra idag. De som gjorde det borde få livstids fängelse. vaddå bara hoppa på någon sådär.

Jag får så ont i magen bara jag tänker på de!!

hälsa honom med en kram från mig!



2010-11-08 @ 12:35:28
URL: http://mylittleshoebox.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul att du minns mig, jag minns er så väl. Men som sagt då hade du bara två pojkar och de var så små. samt veronica hade bara två. Och nu har victoria oxå en. tiden går så fort! lite för fort, jag hoppas att jag en dag oxå har lita stor och fin familj som er;)



Vad snällt att du skickade en hälsning. du får hälsa mor och far oxå. eller du får alla, alla som mins haha!!

Kram

2010-11-08 @ 16:26:06
URL: http://mylittleshoebox.blogg.se/
Postat av: Linda

Men fy så otäckt, snart törs man ju inte gå ut över huvud taget, att bli påflugen och misshandlad när man ska hämta sin mat, helt sjukt.

Hoppas det gått bra för din bror i dag,

Kramar

2010-11-08 @ 18:25:10
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Anne

Det är ju för fan inte klokt att man inte ska kunna röra sig fritt utan att riskera att bli misshandlad!!!! Tänker på er och hoppas att allt går väl med operationen. KRAM

2010-11-08 @ 19:33:55
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Lotta

Men vad fan! Hoppas verkligen din bror blir bättre snart. Vilka puckon det finns!

2010-11-08 @ 20:30:53
URL: http://lillalottas.blogg.se/
Postat av: Rockkärringen

Fy vilken människa, hoppas aqtt han får ett hårt straff och att din bror får det bra.



Det va tufft idag men min kropp har läkt ni i alal fall.

Kram

2010-11-08 @ 20:43:39
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: "Bettan"

Stackars bror din !!! Uppsala är farligt två av mina barn har blivit misshandlade där under året....helt oprovocerat....blir rättegång nu 25:e november....Tråkigt att det är så i Uppsala !!

2010-11-09 @ 11:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1
Postat av: Camilla,blivande 8 barnsmamma.

Hejsan,

jag/vi har begärt igångsättning då jag föder ganska snabbt och hann inte in till förlossningen senaste gången ,utan födde på en busshållsplats i ambulansen..

tack o lov hann den precis komma fram..

våran förlossning som låg 12 mil härifrån har lagts ner och nu har vi 22 mil enkelresa till närmaste förlossning och det var för långt för mig..

så denna gång vill jag vara på plats när förlossningen startar så jag vet att jag är där när den kommer utfniss

Annars tar det ca 3 timmar att åka ner dit o det är för lång tid när man bor här uppe..



Ha en jättebra dag

mvh camilla

2010-11-09 @ 11:44:12
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0