trött och molvärk

trött trött e jag i dag... ögonen går i kors snart ;)
blåsigt och kallt ute så det lockar ju inte direkt att gå ut heller. Ne det blir en hemma pyssel dag i gen, och elda elda, och massa värmeljus överallt. Kanske att jag och Alva bakar lite, det tycker hon om.

Har haft en väldans molvärk i magen och ryggen i dag, som mensvärk, så pass att jag fått lägga mig på soffan emellanåt, inte roligt, hoppas det inte e nått konstigt bara.

nu vankas det lite korvsroganoff till lunch!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas värken går över med hjälp av lite vila.

Låter mysigt med en pysseldag, själv ska jag pyssla i kväll då barnen lagt sig, 96 små paket ska slås in, så jag laddar:)

Kram

2010-11-30 @ 12:28:40
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Maria

Hej!

Hoppas värken gått över. Här har vi kallt med minus 18 grader i morse nu 16 minus. Ha det bra.

Kram

2010-11-30 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0