jihooooo

Jag e tillbaka!! varit utan internett i en vecka, våran lilla gosse Mio hade sönder vårat modem, men nu så har vi nytt!

Erkänner att jag haft lite blogg abstinens, hihi, men jag har faktist följt mina favvo bloggar via min mobil i allafall =)

I  kväll så ska Emil och hans klass ha klassfest i klassrummet, de ska va en halloween fest, Jonte e här me och ska sova över i natt, båda två har valt samma dräckt....

Alva ville va me på ett hörn me

tidigare i dag så va vi till kyrkis, syrran och lilla Tim kom me och även Sassa och hennes söta Alwin me, efter kyris så äkte vi hem till mig allihopa och Sussie kom me, så fikade vi och prata massa skit =) trevligt i allafall, tack tjejer för en mysig dag!

här e min lilla syster son

TIM <3<3<3<3



nu väntar vi in älsklingen så vi kan äta middag och sen ha fredags mys!!!!

kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: madeleine

hejsan, jag kommer ställa en väldigt personlig fråga och det är HELT OK om du inte vill svara..

Men hur har du råd att ha så många barn?

Min dröm är att ha MINST 4 st .. Men min man oroar sig för ekonomin och hur vi ska få plats ect..



Som jag sa är det helt okej om du inte svarar på frågan men då kanske du kan ge mig ett tips på hur man kan övertala gubben om fler :P

2010-10-30 @ 11:11:36
URL: http://mammascharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0