peppar....

peppar peppar ta i trä....
jag har mått rätt så bra i några dagar nu, hoppas hoppas det håller i sig nu!!!!

I morse va jag och lämnade Alva på dagis och efter det åkte jag och Mio till kyrkis, han älskar det, han leker för fullt, det e så kul att se.

På eftermiddagen har vi bara varit hemma och myst, ja jag har väl städat emmellanåt och tvättat.
Till middag blev det kassler gratäng  med kantarellsås och ris, riktigt gott blev det!

Nu har småttingarna badat och ska i säng om en timme ungefär, men först bollibompa



Badande trollungar

  

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad skönt att du mår bättre! Håller tummarna på att det fortsätter så du kan njuta av bebben i magen!



Kraaaaam!

2010-10-14 @ 09:02:51
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Linda

Håller tummarna att det håller i sig så du får må bra nu, Kram

2010-10-14 @ 16:44:39
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0