bäst i test

Nu har in handlingen av vinter kläderna börjat, jag ska gå igenom det vi har sen förra året men det mesta ehövs nog köpas nytt misstänker jag eftersom trollungarna växer så det knakar.

Jag har i allafall köpt en overall till Ida, det blev Didriksons overall, den hade fått bäst i test enligt nya numret av viföräldrar, och jag har köpt av dom förut och varit jätte nöjd.
Denna vart det


Till grabbarna blir det jacka och täckbyxor, så jag får kika runt på det
Alva har jag ev  en overall till redan, måste kolla, och Mio tänkte jag kika åt till på lindex.


Jahapp i dag jobbar Henrik, och jag känner mig mycket bättre, hoppas det håller i sig.
Gröten är i magen nu iallafall och snart ska kidsen väckas för att komma i väg till skolan

Ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jättefin overall! Vi köpte också didrikson till barnen i år. :) Verkar vara kanonkläder! Hoppas allt är bra med er gumman. Puss

2010-09-06 @ 07:52:42
URL: http://flerbarnsmamma,se
Postat av: marina

jättefin overall!vi kör på termobyxor+vinterjacka, men får se om det kanske kommer behövas overall senare.

2010-09-06 @ 14:25:41
URL: http://mammassessor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0