för det e ingen vanlig dag...

nej det e min födelsedag hurra hurra hurra!!!  =)

I dag kommer svärmor och Emelie och pysslar lite här hemma med mig, ska bli så skönt me lite hjälp här hemma.


Måste ringa barnmorskan i dag me och höra om det finns nånting jag kan få mot migrän, fick nämligen ett anfall i går igen, hade så ont att jag trodde jag skulle dö, och kräktes i flera timmar.  det va 3 e anfallet på 10 dagar, och jag orkar verkligen inte ett till. =(
Vi får se vad läkaren säger.


Nu önskar jag er alla en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis lilla du på din dag! Vad tråkigt att du mår så dåligt, hoppas att det löser sig!

Ha en skön dag! Kram

2010-09-11 @ 08:32:04
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0