Im on my way...

mår lite bättre faktist, har börjat äta tabletterna mot illamåendet, och kan nu få i mig lite mer att äta.
Men man blir så rackarns trött av dom bara, men det vänjer man sig nog me, hellre det än att må som gjort.

Min mobil e spårlöst försvunnen , vette sjutton vart den  har tagit vägen, måste ha tappat den ute nånstans, men jag har ringt och spärrat kortet nu och så passade jag på att beställa en ny telefon, med samma nummer, det blev en I- phone  =)  wiihhooo..  me like!

ne nu måste jag ta och gå och vila en stund.

se u

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att du mår bättre och grattis, du har gjort ditt bästa mobilköp någonsin! :-)

2010-09-01 @ 13:47:39
Postat av: Nettan

Skönt att du är på bättringsväg! Jag har också beställt en iphone, förhoppningsvis får jag den inom 2 veckor! :D Men såklart vill jag ha den nu :D

2010-09-01 @ 18:28:29
URL: http://www.jeli81.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0