stolt ägare av ny vagn =) Och baby mys!!

Ja i morse åkte jag Henrik och småttingarna till Mirka i märsta, för att kolla på en vagn hon skulle sälja, och den va jätte fin så vi köpte den.  =)
Mirka bjöd på fika oxå, super trevlig människa och hur goa barn som helst hade dom! Hoppas vi ses snart igen!

  

Efter besöket i märsta åkte vi till uppsala igen och storhandlade på citygross, och efter det tog vi en sväng till BB och hälsade på min lillasysters nyblivna familj, dom såg otroligt lyckliga ut och lillgossen va såååå söt, mosters älskling!  Dom har fått va kvar på bb några dagar nu eftersom han va lite gul och tidigt född, men han mår bra, det e bara att dom vill ha lite extra koll antar jag.
Nu har vi kommit hem, packat upp varorna, ätit middag, och nu  har Henrik och grabbarna åkt på fotbolls träning. I morgon ska jag in till barnmorskan och sen träffa läkaren.


Tim                                                    Henrik och Tim <3
 

Jag och Tim
 

Alva pussar på nya kusinen


Kommentarer
Postat av: Mamma till tio

Fin vagn !! Härliga bebisbilder =)

2010-09-21 @ 13:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1
Postat av: sophie

<3

2010-09-21 @ 14:38:31
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Linda

Viken fin vagn, roligt dessutom att träffa Mirka kan jag tänka mig.

Så mysigt med en ny liten bebis i familjen, i vår kommer det troligtvis inte komma några fler nu, ska det bli någon så lär det bli vi som får stå för den hihi

Kramar

2010-09-22 @ 22:53:49
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0