trött mamma

ja i dag e det en trött mamma här hemma, och illa mår jag me, ska ta en postafen så får vi se om det hjälper lite.
Fryssen är jag me, och har gått ner ett halvt kilo till nu, men det e ju inte så konstigt eftersom jag mår så illa och har svårt att få i mig nått, det som går bra att äta är fräscha saker, kalla, typ frukt, kalla soppor som fruktsoppa, nyponsoppa, fil, sånt går bra, och gurka och tomater med lite salt på, mmmm det e mumma det.
Ska till barnmorskan på tisdag på inskrivning och även ska jag få träffa en läkare, så det ska bli skönt, ska nog skriva upp på en lapp, alla frågor jag har, annars sitter man där och säger att allt e sååå bra och så kommer man inte på nått.

I kväll ska jag på ljusparty, om jag mår bättre, men det tror jag, det brukar bli bättre av tabletterna.

Ja just ja, jag har redan börjat kika lite på vagnar på nätet, och jag har hittat en som jag vill ha... en av dom =)

Baby travel, verka hur bra som helst och verkar uppfylla mina krav, vill ha!


Kommentarer
Postat av: madeleine

JAG HAR EN SÅN, fast singel varianten! Är SUPER nöjd med min :)

2010-09-16 @ 19:04:21
URL: http://mammascharmtroll.blogg.se/
Postat av: Fru Svensson

Jag har hittat dig där så du får godkänna mig på fejjan.

Åhh vi måste också leta vagn ch jag kan absolut inget om tvillingvagnar :/

Kram

2010-09-16 @ 20:12:22
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Sara Solid

Hej! Bare en undran... Har du mått lika dåligt med alla barn eller är det värre nu pga op? Eller har du kanske märkt en skillnas beroende på vilket kön det blir, finns ju en del skrönor om det.

Hoppas det går över snart!

Kram

2010-09-16 @ 20:17:59
Postat av: Anonym

Hej Sara ! Kul att du hittat hit! Ja jag tror att det har lite att göra med op att göra, men jag har mått olika med pojkarna och flickorna, med pojkarna har jag mått jätte bra och med flickorna har jag mått jätte illa och haft fog lossning och allt vad det fanns, så går man på det så e det nog en tjej nu;)en som sagt det kan ju va skillnad efter op. Kram

2010-09-16 @ 22:28:06
Postat av: Popprinsessan

Intressant att du mått illa med tjejerna :-)

Jag mådde ju illa med min lilla L (tjej) och mår nu ännu sämre denna gången. Tankarna går ju om ifall det är en tjej denna gången också eftersom jag mår illa, men jag mår ju mer illa, så då kanske det är en liten kille? Ha ha, ja, det ska bli spännande att se!



Nog en bra idé att skriva ner frågor till bm. Tycker att det är väldigt lite besök där nu när man redan fått barn.



Hoppas att du mår ok ikväll!

Kram!

Postat av: Kristina

Hej, grattis till nr 6 ;)

Tänkte bara skriva en kommentar ang syskonvagn,

har själv haft babytravels, var helt ok, men nu andra gången vi behövde syskonvagn så köpte vi Babyjoggers i stället, ( babyjogger.se ) är mycket nöjdare med den, har sufletter som går mycket längre ner över barnen vilket jag tycker är super eftersom de åker på "fel" håll. och det vi fastnade mest för är ihopfällningen, super enkelt och tar mycket liten plats, .

Lycka till med allt Kramar

2010-10-02 @ 22:39:21
Postat av: nike free

Når nogen kommer til skobutik med henblik på at købe nogle behagelige og gode sko det første navn, <a href="http://www.nikefreerun3.net" title="nike free">nike free</a>

2011-12-23 @ 09:22:59
URL: http://www.nikefreerun3.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0