HEEEEEJ

Det va ett tag sen nu;)
har haft strul med internett samt att jag har haft det liiite körigt i ett par dagar nu:)  Henrik började jobba i onsdags, så det blev en liten omställning att va själv med 6 barn, men det går bättre och bättre, man vänjer sig snabbt.

I går fyllde Rasmus 9 år!! vi i familjen firade honom i går men resten firar honom i morgon.
Han va jätte glad över sina presenter av oss, han fick bla en cykel, en BMX.

Jag e sååå sugen på att börja träna, men man ska väl inte göra det så tätt efter förlossningen, men hur länge behöver man vänta, nån som vet? e sugen på spinning bl.a
Btw så har jag nästan gått ner alla gravkilon, har 2 kg kvar sen väger jag lika som när jag skrev in mig på mvc, och jag har absolut inte gjort nått för att få bort dom, men snart ska jag ta tag i restrerande ca 10 kg som ska bort, ska börja lite lätt med prommenader i allafall till en början.

Jaha nej ska man ta tag i alla måsten nu medans båda småprinsarna  äntligen sover en stund.

See U

Kommentarer
Postat av: Lisa (Sjubarnsmamma)

Kommer in o tipsar om en tävling som jag har nu i min blogg. Vinsten är ett presentkort på 250 kr hos Hejbaby.se Ta gärna en titt.



http://www.sjubarnsmamma.com/2011/04/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html#axzz1KYc9539a



Ha en fin helg!

2011-04-29 @ 15:46:59
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så skönt att du tappat nästan alla kilon redan. Heja dig!! :) Vet inte hur länge man måste vänta innan man kan börja träna. Men promenera är ju helt ok :)

Kram

2011-04-29 @ 16:20:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!

Postat av: TrollMorsan

Så roligt att höra från dig igen (att du skrivit igen). Gjorde samma sak när jag fick min son, gick ner alla gravidkilon väldigt fort... nu behöver jag väl ner några till men måste hitta motivationen ;)

Ha det gott!!



Kram en 8-barns mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0