städar och donar

phu, sätter mig ner nu för en liten paus...
har städat huset, så nu e det så fint så, ska ta och baka lite snart me tänkte jag.

Älsklingen har hållt på med altanen i dag me, det börjar likna nått nu, blir riktigt fint, i dag har han oljat in den, så nu e det bara en sida som ska få ett räcke/staket och sen e det lite fix med växter och lite piff kvar=)
Nästa progekt efter altanen blir att fixa till lekstugan, ja det finna att göra hela tiden när man har hus, tur att jag e gift med en händig karl som gillar att gå runt och pula och bygga.

I går va vi och firade mammsen som fyllt 60 år, vi åt på resturang och hade trevligt, mamma fick i present av oss barn med familjer, två biljetter till DIGGILOO i dalhalla, hon blev så glad att hon började gråta.
Sen hade hon köpt presenter till oss barn, ett varsitt armband( jätte fint) och även fin fina foton på mamma och pappa, det va en riktigt fin överraskning tycker jag.








Här e jag , mamma och syrrorna, brorsan hade redan smitit hem, den rackaren.







Nu ska jag nog ta och börja med middagen, koldolmar, potatis och sås, mmm gott gott.
Ha en fin lördags kväll.


Kommentarer
Postat av: TrollMorsan

Låter underbart! Och vilket fint smycke!!



Kram en 8-barns mamma

Postat av: Marna

fint armband!

hur mår lilla bebben då?

2011-04-23 @ 20:08:45
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Grattis i efterskott till din mamma!

Och vilket fint armband :)



Hoppas att ni har en bra påskhelg!

Kramar

2011-04-23 @ 20:14:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Barnens Hjältar

Jättefina saker! Grattis till mamma!!

Ja barnen tycker om att leta ägg, de stora var mindre intresserade dock så de slapp ;-)

2011-04-23 @ 22:33:23
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jättefint armband.

Kul att fira Påsk med nära och kära.



Hoppas du/ni får en forsatt trevlig påsk.



Ha det gott// Nettan

Postat av: Frugan

Vilka härliga presenter ni ger varandra :)

2011-04-28 @ 11:26:36
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0