vad har vi för dag i dag ?

Hmm e det måndag i dag eller?
Tappar bort dagarna nu när man sitter och ammar hela dagarna och mannen e  hemma, samt att det e påsklov för barnen nu, känns nästan som på semestern;) mysigt är det i allafall! <3

I dag har vi haft besök av finaste storesyster min och hennes 5 barn, kusinerna lekte förfullt ute i det fina vädret.

I dag har jag börjat känna mig taggad för att börja motionera lite lätt, ska börja med lite lättare prommenader och se hur mycket kroppern orkar just nu, känner mig fortfarande lite svag efter graviditeten och förlossningen, men tar man det lugnt så går det nog fint.
Ska så småningom börja träna me, och köra spinning tänkte jag, längtar verkligen till dess.
Komma i form i gen, ska bli underbart=)

I dag blir lille prinsen en vecka!!
Tänk va fort tiden går.






Syster yster, hennes son Lucas och lilla Casper <3







Stora lilla prinsen Mio på väg att göra bus igen


Dom här dagarna Henrik varit hemma nu så har Mio varit med pappsen hela tiden, han hjälper Henrik med vår nya altan, tror det kommer bli en lite händig kille av prinsen me, nu när han e me pappa och snickrar hela tiden=)
Och rackarns vad altanen/soldäcket kommer bli bra, hur fint som helst, blir bilder på det sen.

Nu ska jag nog serva älsklingen med kaffe och sen blir det ammnings stund <3


Kommentarer
Postat av: TrollMorsan

Underbart när det känns som semester!! Nu i detta väder blir det ju ännu mer smak av sommarkänslorna :)

Roligt för barnen att få leka med kusinerna :D



Kram på dig! Från en 8-barns mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0