Hipp hipp hurra för Emil i dag

Oj vad jag ligger på latsidan med bloggen;) Helgen har varit trevlig med grillning, underbara vänner och massa mys! I går va jag på 3 e sittningen med min arm , blir verkligen skit snyggt, men i dag e armen riktigt svullen och öm:( men vill man va fin får man lida pin;) har nu suttit 9 timmar sammanlagt! Men det börjar bli fina resultat me:)))) I morgon ska jag passa grann flickan så då blir jag 7 barns mamma över en dag;) Idag fyller våran äldsta älskling 11 år!!! Har haft gäster hela dagen och Emil e super nöjd med allt fint han fått, han fick en hel del pengar me, så han kan köpa nått själv, det e så svår ålder tycker jag, vet knappt vad man ska köpa, ny mobil fick han av oss bl.a. Nä nu ska det nattas barn, sen blir det nog film mys

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Grattis!

2011-08-14 @ 23:27:59
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Grattis Grattis till 11-åringen!!

Ha det så gott!



Mängder med kramar till dig och din familj!

2011-08-14 @ 23:28:20
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0