i lands problem

MMmmm det kan man säga att jag har just nu, VET INTE  vad jag ska ha på mig på båten!!!! ska hem till syrran snart och rota igenom hennes garderob, mowahahaa. Där brukar det finnas fin fina grejjer.

Ska bli så kul att komma i väg med massa underbara mammor=)


I dag har inskolningen gått super bra, vi va där till kl 14 i dag, barnen åt lunch och vilade me, Mio sövde dom i vagnen och Alva låg inne på vilan och lyssnade på saga, och under tiden satt jag och drack kaffe;)
Henrik tog en pappa dag i dag och va hemma med Casper.

I morgon kväll ska jag i väg på ett lite äventyr, fniss*'
men mer om det avslöjas en annan dag;)

nä nu mot syrran




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja kläder är ett evigt problem tycker jag, finkläder är inte något som domminerar i min garderob iaf:(

Hoppas du får en underbar resa!

Kramar

(har blivit tvungen att låsa min blogg, registrera dig gärna)

2011-08-25 @ 16:43:21
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0