lugnet efter stormen ;)

Ja så e det här hemma just nu, Henrik åkte tidigt i morse och hjälper Micke och Lindah med flytten, så nu e vi grannar!!!
Här hemma har det varit full rulle, Ida har haft sin kusin här och två kompisar, Alva e hemma hos en kompis och jag har städat och donat hela dagen, utfodrat barn i omgångar, och även jag fick i mig lite lunch tillslut;)

Va lite rörigt ett tag, alla småttingarna va missnöjda samtidigt, Mio va trött och Casper va hungrig, Alva ville gå till sin kärlek Fabian, så henne skulle jag hjälpa  i väg, men som tur va så fick jag bra hjälp av Ida, hon e otroligt duktig med sina småsyskon, och förresten så e alla de större barnen jätte goa och duktiga med sina syskon, så underbara ungar man har <3

Nu har i allafall jag sövt Mio och Casper och Alva har kommit i väg till Fabian för ett tag sen, så nu e det tvär lugnt här hemma, Ida och hennes kompisar tar en paus från solen och ser på en film, så nu la jag i en inpackning i håret och tog mig en stooor mugg kaffe och satt mig här.

Åh jag har lite bekymmer me, jag ska ju i väg på mammabloggkryssningen den 27 e  och har ingen aning om vad jag ska ha på mig, måste kika runt lite och se om jag hittar nått tjusigt, någon som har nå tips på snygga klänningar?




Kommentarer
Postat av: soffie

men va roligt att komma iväg på en kryssning!

en svart går ju alltid hem men kanske känns det trist,hoppas du haft en mysig dag

2011-08-06 @ 20:47:02
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hmm, det finns en massa fina klänningar på Lindex har jag sett. Kul med kryssningen :-)

2011-08-06 @ 22:10:36
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: marina

vad kul med kryssning,!

2011-08-07 @ 09:49:22
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0