mammablogg kryssning

sorry, blev inget mer inlägg i går, va sååå trött, och ville bara mysa med familjen!

Asså shiiit vilken helg, helt underbar kryssning, underbara nya vänner har man fått me=)
Synd att inte Mirka följde med, men jag förstår henne, hon har liite mycket just nu med flytt och hantverkare hit och dit, men nästa år så kanske;)

Jag ska definitivt åka med nästa år!!!



innan vi åkte hemmifrån



Helt underbara Mia och Eva






mååånga gratis saker=)



det kändes som julafton när man kom hem och packade upp allt skoj=)

my dress

Jag lyckades inte knäppa kort på mig i klänningen, men hittade denna bild på google, det e klänningen till vänster jag hade, dö snygg om jag får säga själv=)

Jag vann även en tävling!! fick en kryssning i paradise quality hytt och middagsbuffe samt frukost buffe=)
Ja jag tackar jag, och fick det för två personer;)
gubben min tycker inte om att kryssa, så jag ska bjuda med mig en vän....hihi


Nä nu ska jag fortsätta med tvätten, medans små trollen e på dagis och lillbäbis sover;)

ha fantastisk dag, rock on!!!!




Kommentarer
Postat av: Trillingmamman

Hallåå...



Och tack för en superhelg. Underbart och lära känna dig. Många skratt blev det...



.. och fan jag knäppte inga kort alls. Måste fått en tillfällig blackout eller nåt. Kameran... borta... mobilen... puts väck. Man skulle ju kunna tro att jag hade druckit också hahaha.



Och nästa år lär jag garanterat åka :-)))).



Och underbara barn har du cokså :-)... vill också sniffa bebis..



Kram kram så länge från galningen Eva

2011-08-29 @ 13:35:41
URL: http://www.familjenxl.bloggplatsen.se
Postat av: Annica, 6 barns mamma

haha ja du e för go du=)

2011-08-29 @ 13:39:24
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: marina

Galet snygg!måste också skaffa mig "den lilla svarta".

2011-08-29 @ 17:57:27
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Nettan

Åh vad härligt det låter med kryssningen!! :)

2011-08-29 @ 19:28:28
URL: http://www.slojan.wordpress.com
Postat av: Lisa ( granne)

Älskar mykiddo! har typ hela deras kollektion! vad fick ni i den påsen? nyfiken bara =) kram

2011-08-29 @ 21:09:58
Postat av: Frugan med bebis i magen

Nästa år så ska jag bara med och jag ger mig inte innan det blir så :)



Allting såg bra ut med Pjoddas/LillFnulan me vi fick inte veta könet, bebis satte stop för det :/ Men men det får bli en suprice eller så får vi reda på det när vi ska på 3D/4D UL den 30:e oktober :)

Kram på dig finast

2011-08-30 @ 10:56:15
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Zebbes Mamma

Jag kikade igenom min mobil.. typ 3 kort tagna.. Vad hände egentligen?? hahhaha Jo, vi var nog fullt upptagna med att skratta... ojoj vad skoj det var.. Jag ska med nästa år.. jag ska hänga på FB när det är dags att boka.. för en biljett ska jag ha.. :)



Sån mysig blogg du har.. :) väldigt fina döskallar.. är sjukligt förtjust i döskallar.. och tacos.. hihihi



Ha det bra..



Kram Mia

2011-08-30 @ 15:05:02
URL: http://www.zebbeskamp.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0