Lite svammel

Hallå!
Här sitter jag i soffan med Casper i famnen och njuter av stunden!

Är inte på topp just nu måste jag erkänna, känner mig svag, känslig, och självförtroendet är på noll! Grubblar mycket just nu.... Vem är JAG? Vet inte vem jag är förutom att jag är mamma och fru, men sen då, hittar inte mig själv, måste leta men hur?? Äsch kanske det bara är en 30 års kris ;) men jag vill veta, vem är jag, vad ska jag göra, hur när? Var? Skit jobbigt e detta!!!

Måste ta mig upp från botten nu, måste må bra! Finns mycket från det förflutna som jag måste släppa... Måste simma upp nu, men tar det bit för bit , detta ska bli bra! Självförtroendet ska tillbaka, jag vill jag ska jag kan (tror jag)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh jag håller tummarna att du hittar upp till ytan! Jag har också haft en liten kris nu under hösten och det har varit skitjobbigt (är fortfarande jobbigt mellanåt). Men prata med de nära och kära du har! Kram

2011-12-15 @ 20:19:21
URL: http://www.nyttellergammalt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0