fix och don

Phu jag nu sätter jag ig ner ett tag, fick nått ryck på morgonen och började tok  städa, rensade barnens rum, fick i hop en hel sopsäck med kast saker ! Sen flyttade jag över Idas alla saker till ett eget rum, hon och Rasmus har ju delat ett tag nu, för att dom ville men det funkar inte längre, speciellt inte när det e läggdags, då ska det tjafsas och bråkas med varandra, så nu delar vi på dom, punkt slut ;)

Ja jag fick svar på mina blodprover i går, dietisten ringde, jag hade aldeles för lågt upptag av proteiner, så nu måste jag få i mig en protein drink varje dag. Sen var det ju blodvärdet då och det va fortfarande lågt, så jag ska prata med spec mödra vården och se vad vi ska hitta på.

Nu ska jag ta och få i säng barnen för lite vila, sen ska jag jobba i kväll igen =)
se u


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Skönt att du fått provsvar och en ordination för att du ska må bättre. Hoppas att det funkar!



Kram!

Postat av: Frida-FantastiskaMammana

Jag känner igen det där med att det kivas haha....inte alltid så KUL för omgivningen;)



Hoppas att det blir bättre nu när de får varsitt rum igen..

Då får du ta hand om dig och kroppen nu, ät mycket kött och gröna grönsaker..

Kramar<3

2011-01-25 @ 19:43:20
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0