god fortsättning

 Ja den här nyårsaftonen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men så kan det bli när sjukdom sätter in...
skulle ha jobbat i går kväll, men på morgonen när jag vaknade hade jag hög feber och världen värk i hela kroppen, så det va ju inte så roligt att ringa sig sjuk på nyårsafton kvällen, säkert inte lätt att få in nå personal så, men men så blir det i bland =(    hoppas det löste sig i allafall.

Jag låg i sängen hela dagen, varvade mellan den och soffan. Henrik tog barnen och  gjorde god middag och efterrätt, sen gick dom över till grannarna och firade, och senare så blev det tunnbad me.

I dag mår jag liiiite bättre tror jag, hoppas det går över fort nu.
Barnen ska få bada badtunnan i kväll, henrik håller på att elda för fullt nu, även några grann barn ska bada.

Senare i kväll när barnen lagt sig så ska jag och älsklingen se nån film.

hoppas er nyårsafton varit bra!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad tråkigt att du blev sjuk just till nyår... Hoppas att du känner dig bättre nu och skickar härmed många kramar till hela familjen!

2011-01-02 @ 13:02:34
URL: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Rockkärringen - Mitt Livs Viktigaste Resa

Fy vad tråkigt, men jag hoppas att du mår bättre nu.

God fortsättning vännen <3

2011-01-02 @ 13:52:43
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0