kärleken

 Ja den e inte lätt, allra helst när man bara e 10 år =(
Emil kom hem från skolan i går och bara grät och grät, han flickvän hade gjort slut, dom har varit tillsammans i flera år, så det e klart att det kändes jätte jobbigt=(
Emil e en väldigt känslig kille me så det underlättade ju inte direkt, jag sa till han att det kommer nya tjejer, men just nu så vill han inte lyssna på det... köpte hem massa glass och chockladsås åt han i går (det sägs att det hjälper =)  )

I dag får han va ledig ( har pratat me fröken om det och hon tyckte det va lika bra hon me ), så vi ska in till stan och mysa lite i dag, så tänker han på annat.


Inviger ett par nya örhängen i dag som jag fyndat på lindex ;)



hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Åhh stackare, hans första brustna hjärta :(

Hoppas att ni får en mysig dag och att han kommer på andra tankar.



Så fins du är, snygga öronhänge med :)

2011-01-14 @ 14:30:16
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Grattis gumman du har blivit dagens läsare hos mig :)



Släng väg ett mail med en bild och valfri text till mig när du kan.

Ska iväg ikväll så jag fixar det när jag kommer hem :)

2011-01-14 @ 16:42:20
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

näääe, stackars liten :( uschanemej!

hittade till dig nu via mammas busungar, och jag tror allt att jag kommer trivas häör inne. bara 29 bast gammal och redan snart 6 ungar. INTE illa pinkat. Jag vill också ha många barn. meeeen vore ju trevligt om man slapp vara gravid... haha! :P



pöss på dig.



ps. lägger till dig på bloglovin om det är okej? :) om du trivs "hemma hos mig" i min blogg, får du mycket jättegärna göra detsamma. pöss igen på lille magen! :)

2011-01-15 @ 02:13:19
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: marina

Bella tackar så mkt!!!



fina örhängen=D

2011-01-15 @ 17:34:13
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0