Läggning kväll nr 1

Jaha här sitter jag  nu och funderar varför det går så bra???, känns lite FÖR  BRA ÄN SÅ LÄNGE.
Vi startade kvällen med att flytta över Mios säng in till Alvas rum så att dom får dela, kanske han kan känna sig trygg med det tänkte vi. Vi lät Mio vara med på det hela, så han såg när sängen flyttades och vi bäddade ordning osv... han lekte och tyckte det va jätte spännande.

kl 21.00 såtog vi alla barnen och borstade tänderna, och bytte om till pyjamas och busade massor, det ska ju vara roligt att gå och lägga sig =) sen satte jag mig med Mio i soffan och gav han e flaska välling och efter den så busade vi en liten stund till, han skrattade så han kiknade, sen gick vi in i rummet och la han i spjälsängen med napp och snutte filt och sjöng en liten ramsa som ska bestå av samma varje nattning..
Byss lull lille palt, leka får du sedan, alla bus barn överallt sover alle redan... go natt min prins
 och det sjöng jag på väg ut ur rummet, allt enligt vad Anna Wahlgren ger råd om.
sen gick jag och plockade med disk och skrammlade lite i köket, så att han skulle höra mig hela tiden, och han låg i sin säng och pratade en stund, och nu SOVER han!!!!  OTROLIGT!  men natten har inte börjat än men den har fått en perfekt start, så håll tummarna för oss nu.


Kommentarer
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Jag håller tummarna så att dom blir alldeles blå.

Kram på dig

2011-01-03 @ 22:17:24
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Petra

HÅLLER TUMMARNA PÅ ATT DU HAFT EN SKÖN SOVANDE NATT.KRAM

2011-01-04 @ 09:00:27
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se/
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Hur gick det gumman??? Har tänkt massor på er.



Tack så mycket vännen.

Kram <3

2011-01-04 @ 11:13:23
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller tummarna att det fortsätter lika bra i kväll.

Kram

2011-01-04 @ 16:41:13
URL: http://www.uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0