mannens tur

Huuu nu i dag så känner jag mig lite bättre, men då vaknar mannen upp med magsjukan!! Hoppas att detta får ett slut snart.

Mio har kommit in i nån konstig period, han vaknar 3-4  ggr om natten och vill ha välling, tycker inte att man ska behöva det när man e 1 år och 3 månader!? eller?

han har ju varit så duktig och sovit hela nätterna tills nu eller ja kanske en månad tillbaka, kan ju va tänderna, det kan va att det händer mycket i utvecklingen just nu, hoppas i allafall att det släpper snart.

I dag har jag pillat i han nått att äta hela tiden, mastig och bra mat hela tiden, så kanske han klarar sig på  natten.
Har ju blivit mycket välling nu under tiden han varit sjuk, så då va han ju inte alls sugen på mat, men nu kanske vi kan komma tillbaka på banan med maten, han e fortfarande förkyld, men mår mycket bättre!

Vet ni?? I morgon börjar favorit serien på tv igen!! Familjen annorlunda =)  Jihooo!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Precis så var min pojk med han kunde dricka upp till tre fyra flaskor välling per natt. Till slut så sa jag nej när han vakna och ville ha välling. Jag såg till att han åt rejält med kvällsmat så att han inte var hungrig. Efter ett par nätter så gick det över. Du kanske kan prova.

God fortsättning på det nya året!

Kram Maria

Kram

2011-01-02 @ 16:06:27
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Åhh älskade vän <3

Du finns där så mycket du bara kan och jag uppskattar det. Är glad att jag har dig ska du veta.



Jag hoppas att du har rätt, jag ska kämpa för allt jag är värd.

Kram <3

2011-01-02 @ 16:26:10
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Petra

JAPP IMORGON KL.20 ÄR DET HELIG TID & 9 MÅNDAGAR FRAMÖVER <3<3<3

2011-01-02 @ 17:21:23
URL: http://bjorkhallsbusarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0