ok

Ja natten blev rätt så ok faktiskt.
Jag skrev ju igår om att det känndes för bra för att va sant när allt gick så bra, men efter ca en timme så vaknade han och hade bajsat!! typiskt! så jag fick ta upp han och tvätta och byta på han, sen la jag honom igen med samma procedur som tidigare, men den här gången gick det inge bra, han grinade och va jätte ledsen, så jag gick in till honom var 5 minut och sa ramsan och pussade på han, men inget hjälpte, och mitt blödande hjärta brast i tusen bitar så jag tog upp honom och så satte vi oss i soffan och kramades och gosade sen somnade han gott, la sen ner han i hans säng och han sov till 04.30! och då fick han en flaska välling och så somnade han om på en gång och sov till 07.30   så ja jag e rätt nöjd ändå!

Men jag har tyvärr sovit jätte dåligt pga min jäkla förkylning, täppt och ont i halsen, lika med Alva, hon e jätte hängig fortfarande, så jag ringde husläkarmott, imorse och vi fick en tid direkt, vi lämnade hals prov, som visade positivt, så nu e det pencillin som gäller.

Nu ska jag elda på och sen mysa ner mig i soffan med barnen

Kommentarer
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Nä nu får ni bli friska tycker jag!!!

Åhh vem har inte ett blödande hjärta gumman, men så länge det blir framsteg så tycker jag att ni ska köra på i er egen takt.



Åhh säg inte så, jag kommer att frysa ihjäl. Men jag hoppas att du har rätt, får jag inte ett minus på fredag så dör jag rakt av...

Kram

2011-01-04 @ 12:54:48
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: marina

förstår att det är jobbigt men det blir nog bättre ska du se.

2011-01-05 @ 09:33:29
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: "Bettan"

Krya på er !!

2011-01-05 @ 09:50:13
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0