kan man inte vara snäll behöver man inte vara me

Jaha då var det torsdag redan, snart helg igen=)  tyvärr så jobbar jag hela helgen, men lite tid med familjen blir det i allafall och den tiden ska jag verkligen ta vara på och mysa.

Henrik fick åka och jobba i går kväll och kom inte hem först kl 05.00, så han ligger och sover nu, sen ska jag i väg och jobba kl 16.00, ja vi nöter ju inte på varandra i allafall =)

Jag följer några bloggar från familjen annorlunda och har gjort det ett tag nu, tycker dom e riktigt härliga, speciellet Fam. Norrström från märsta, men nu när det har börjat sändas nya avsnitt så sätter skitsnacket igång igen, folk som lämnar riktigt elaka kommentarer till dom, helt sjuk!! förstår mig inte på folk som njuter av att gör andra folk ledsna, och verkligen letar fel på dom. usch jag blir så ledsen när jag ser hur folk beter sig mot andra.


I dag blir det en lugn dag, ska plocka lite och tvätta, och självklart mysa massor me små trollen


Lite trångt kanske?



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja tänk om alla människor kunde tänka positivt istället! Vilket underbart liv alla skulle få! Är sååå trött på folk som är negativa och nedvärderande.

2011-01-13 @ 12:09:14
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Finns det hjärterum... så söta de är där i korgen <3 Kram

2011-01-13 @ 14:20:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Ja det är så himla underbart och du jag ska snart skriva i min privata så titta in där när du kan :)



<3

2011-01-13 @ 17:06:01
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha de ser ut och ha kul så då gör kanske inte trångheten något :)

2011-01-15 @ 14:49:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0