Väntar go besök

ja då va denna helgen över med.
Helgerna går alldeles för fort och jag tror inte att jag e ensam om att tycka det.

Jag har varit så fruktansvärt trött i flera dagar nu, har inte haft nån ork i kroppen alls, hoppas jag får svar på mina prover snart. Jag misstänker att dom behöver ge mig järn i dropp i stället eftersom inte tabletterna hjälper.

I morgon är det 1 år sedan jag opererade mig, herreguuud va tiden går fort.
Jag börjar riktigt längta nu efter att få tillbaka min kropp me så att jag kan gå ner mina sista kilon me till sommaren, det ska bli underbart, har ca 10 kg kvar.

Nu sitter jag och väntar på goa Anneli och hennes son Liam som ska komma hit på lekdate i dag, det va ett tag sen vi sågs så det ska bli myyys.

ikväll e det jobba.

puss

Kommentarer
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Du måste vara rädd om dig...och att lite extra järn ger dig energi igen..

Ja du vart tar tiden vägen...någon måste stjäla den för jag har aldrig ngn haha..



Ha en mysig lekdate..

Kramisar<3

2011-01-24 @ 11:18:29
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Tre ungar och bebis i magen.

Lekdate låter som en bra måndag!

2011-01-24 @ 11:18:38
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Jag och mitt livs viktigaste resa

Dom 10 kg fixar du lätt :)



Tack så mycket vännen, jag kämpar på.

Nä det är ingen hit alls.

2011-01-24 @ 14:42:29
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va skoj med sånt trevligt besök, å jag tvivlar inte en sekund att du tar de sista kilona, men se nu till att vara rädd om dig <3

2011-01-24 @ 17:13:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Popprinsessan

Men stackars Rasmus! Hoppas att han inte har allt för ont.



Och hoppas att du får hjälp att bli lite piggare! Tiden går såå fort nu, jag kan inte fatta att jag har ca 6 veckor kvar! Eller ja, det vet man ju aldrig :-)



Vi får peppa varandra efteråt att bli av med lite kilon!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0