hemma igen efter en tripp

Jajja men, borta bra men hemma bäst.
Vi hade det jätte bra i trönö hos svärisarna, men det e alltid skönt att komma hem=)

Vi tog det soft och umgicks, och i går va vi på en utflykt med lite fiske och grillning, blev tyvärr bara en liiiten aborre, som fick simma i igen=)
 
 
 

 

ja alla hade jätte mysigt, hmm ja kanske inte jag, hihi, alla som känner mig vet att jag inte är nån skogs mulle=), som svärfar sa i dag, jag ska ha asfalt och höghus, plus lite shopping, ja då mår jag som bäst=), men klart jag följde med för barnens skull, dom gillar ju sånt där. ( tycker jag höll rätt god min ändå)
Nu håller jag på att tok tvättar alla kläder som luktar rök och fisk=)

tur att kaffet va me!




Men de övriga kvällarna spelade vi lite kubb och hade trevligt

svärfar och darlingen

min söta extra svärmor


Ida

grabbarna bus

farfar med Casper


 





Kommentarer
Postat av: marina

vad fina semesterbilder=)

2011-07-26 @ 10:45:51
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Underbara bilder!! Ni ser ut att ha haft en toppen utflykt!



Kram till dig och din familj!

2011-07-26 @ 23:00:54
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0