sommar sommar sommar..

Hallå alla goa!

jisses va kvavt det e i dag, svetten bara rinner, men skit i det, det e soooommar!
Älskling var med Casper på 3 månaders kontroll i morse, plus vaccination, gick jätte bra, och lill plutten väger numera 7 500g och 63 lång =)

Mina päron och lillsyrra har varit här i dag me och fikat, mysigt mysigt, jag slängde i hop en sverige kaka fast med choklad.
I morgon ska jag jag och Thessan ut på stan och dricka lite drinkar, ska bli mysigt med lite tjej kväll=)



Min lilla toka med trosor på huvudet


btw, snart kommer min högra arm vara fylld med färg, en helsleeve e på g, lääängtar så, kommer bli så snyggt


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

mums vilken god tårta.. :)



haha, söt lilla tjejen.. Stina har med en tokig vana att dra trosor på huvudet, haha..



kramkram

2011-07-19 @ 19:34:23
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Frugan

Vad härligt det låter med tjejkväll, det skulle jag oxå vilja ha :)

2011-07-19 @ 20:17:53
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: M

åh, den kakan vill jag ha recept på! Kan vara kul att få lite variation mot den vanliga sv. kakan..

2011-07-22 @ 07:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0